SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Saturday, December 12, 2009

JASAMU TETAP DIKENANG...






ucapan TERIMA KASIH dan selamat maju jaya diucapkan kepada beberapa orang guru SMK Jelai Felda yang telah berpindah setealah menabur jasa sejak sekian lama. Ada di antara mereka ini sudah berkhidmat lebih 8 tahun dan terpaksaa berpindah mengikut suami setelah berkahwin. Ada juga yang ingin berada hampir dengan rumah sendiri dan di atas sebab-sebab lain.

Apapun pihak sekolah mengucapkan terima kasih dan semoga anda semua akan beroleh kejayaan yang lebih cemerlang di tempat baru dan berbahagia di samping keluarga. Sumbangan jasa bakti cikgu semua sesungguhnya telah memberi makna kepada anak didik di Jelai ini dan juga kemajuan sekolah.

Bagi saya, saya memohon maaf jika ada kesalahan yang dilakukan. Dalam kita bekerja, ada ketikanya kita terpaksa memastikan segalanya berjalan sebagaimana yang dirancang. Ketegasan kadangkala kelihatan seperti paksaan dan kadangkala dirasakan agak perit. Namun, yakinlah bahawa dalam mengejar kejayaan, komitmen, kesungguhan dan fokus terhadap tugas, visi dan misi , tidak harus terpesong. Tiada kejayaan yang diraih dengan mudah. Oleh itu, kesatuan dalam menjayakan program sekolah harus menjadi keutamaan setiap warga. Yakinlah bahawa, pengalaman yang cikgu perolehi di sekolah ini amat berharga dan menjadikan cikgu lebih mahir dan hebat. Di sinilah 'pusat' latihan yang menjadikan anda sebagai guru yang hebat! Kejayaan mendidik anak-anak di Jelai Felda ini suatu yang benar-benar berharga dan akan menjadikan tugas anda menjadi mudah di mana-mana sahaja anda bertugas selepas ini.

Sayonara....dan intai dan jengok-jengoklah anak-anak di Jelai ini jika ada kelapangan...buat anda:

1. Encik Mahadzir -ke IAB
2. Pn. Haslinda Markom - ke Ipoh, Perak
3. Pn. Nazariah -ke Shah Alam, Selangor
4. Cik Halimah Jaafar - Ke Kota , N. Sembilan
5. Cik Rosnaini Rais- ke Kuala Pilah
6. En. Murali - ke Tmn Indah , Tampin
7. Pn. Meenachi -ke Smk Dato Tah, Gemencheh
8. pn. Zuraidah Harun -ke STAD, Seremban

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...