SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Friday, February 17, 2012

MEJA BERMAKLUMAT DI KANTIN -KEMBALI SEMULA...11 FEB 2012






TAHNIAH..kepada semua guru khususnya kepada Ketua Panitia Mata Pelajaran yang bertungkuslumus menyiapkan meja bermaklumat di kantin sekolah pada hari sabtu, 11 Febuari 2012 yang lalu. Kegigihan guru dan para pelajarnya yang tidak mengenal putus asa , walaupun sebelum ini , pihak panitia telahpun menyiapkan meja bermaklumat mereka pada tahun 2011 yang lalu. Malangnya disebabkan kesilapan keputusan, pihak Panita Mata pelajaran terpaksa menyediakan meja ini sekali lagi.

Program Meja Bermaklumat ini adalah sebahagian daripada Program Keceriaan , Keselamatan dan Kesihatan sekolah . Ia juga terangkum di dalam program menjadikan sekolah Sebagai Organisasi Pembelajaran, yang bermaksud ilmu dan pembelajaran seharusnya boleh di dapati di mana-mana bahagian sekolah sekalipun. Maklmat dan ilmu pengetahuan di mereata tempat di sekolah ini menjadi sekolah ini sebagai pusat maklumat . Pelajar boleh mendapatkan maklumat di mana- mana sahaja, hatta ketika mereka sedang makan pun, mereka akan memperolehinya. Sekurang-kurangnya, masa makan para pelajar ini akan terisi dengan Program Keilmuan daripada mereka menghabiskan masa dengan berbual kosong atau lebih teruk mengumpat guru-guru mereka atau sesama rakan mereka.

Program ini juga diadakan di dalam format pertandingan. Meja yang terbaik dan lengkap dengan maklumat yang sesuai,menarik dan canggih , akan menerima hadiah di bawah pogram Meja Bermaklumat dan hadiahakan disampaikan di dalam Hari Anugerah Kualiti 2012 yang akan diadakan sekitar bulan September nanti. Pertandingan ini juga adalah juga sebagai persediaan sekolah ini

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...