SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Thursday, February 2, 2012

INFO TERKINI....SELAMAT HARI LAHIR GURU-GURU...





INFO TERKINI SMKTTJ telah mengorak langkah dengan menambah isian maklumat berkaitan sekolah. Sehingga kini beberapa maklumat sekolah seperti Misi, Visi, Moto, Slogan Kecemerlangan serta perancangan strategik pembangunan sekolah yang disarankan oleh Tuan Pengetua telah siap dipaparkan melalui Info Terkini. Kini beberapa maklumat khusus berkaitan peperiksaan, KPI Bidang, dan Wajah Guru-Guru yang menyambut Hari Jadi juga mula dipaparkan.

Tujuan paparan wajah guru yang menyambut hari lahir ini di Info Terkini adalah untuk memaklumkan kepada semua warga sekolah terutamanya para pelajar agar dapat mengingati jasa dan sumbangan guru serta melahirkan rasa hormat dan kasih kepada guru -guru. Ia juga sebagai satu cara pihak sekolah menghormati dan menghargai guru-guru. Untuk tahun ini juga , sambutan hari lahir guru-guru juga dilakukan di tapak perhimpunan dan diumumkan secara rasmi kepada semua pelajar. Di samping itu juga pihak kelab guru turut menyumbangkan cenderamata kepada setiap guru yang menyambut hari lahirnya.

InsyaAllah, beberapa paparan maklumat lain yang berguna terutamanya dari unit HEM dan Ko-ku akan dilaksanakan dalam masa terdekat. Melalui Info Terkini diharapkan pengunjung ke SMKTTJ akan mendapat maklumat terus dari Info Terkini...Maklumat Di Penjuru Mata...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...