SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Sunday, April 24, 2011

SMK TMN TUANKU JAAFAR..KE SWEDEN..TAHNIAH..!






TAHNIAH....!!! SMK TAMAN TUANKU JAAFAR membuktikan kehebatannya!

Pasukan Bolasepak wanita SMK Taman Tuanku Jaafar menepati ramalan awal sebagai pasukan pilihan untuk menjuarai Pertandingan Gothia Cup Peringkat Negeri Sembilan dengan membenam pasukan Sekolah Sukan Negeri Sembilan (SMK Zaaba) dengan jaringan 5-0. Pasukan ini juga mencipta rekod dengan memenangi semua perlawanan peringkat kumpulan dan separuh akhir. Pada separuh akhir , SMK Taman Tuanku Jaafar mengalahkan pasukan SMK Tuanku Muhammad, Kuala Pilah dengan jaringan 1 -0.

Pujian harus diberikan kepada usaha gigih dan semangat juang yang tinggi setiap pemain dalam setiap perlawanan yang dilalui. Keyakinan dan semangat ingin menang, memastikan mereka bermain bermati-matian tanpa mengira penat lelah dan provokasi pasukan lawan.

Ucapan tahniah juga kepada pengurusan pasukan yang terdiri daripada jurulatih, pengurus pasukan, Pn. Mogana, pn. hanim, Pn. Siti Khadijah, GPK Koku, Pn. Helmi dan Pn. Sabariah (jurufoto) yang telah bersama pasukan sejak dari pagi lagi. Suntikan semangat daripada semua termasuk pengetua yang turut hadir sejak jam 9 pagi, ternyata memberikan keyakinan kepada pasukan.

Diharapkan agar semua pemain akan meningkatkan lagi mutu permainan melalui latihan yang rapi sama ada dari segi fizikal atau taktikal. Apatah lagi, pasukan kita akan bermain di kejohanan Gothia Cup Peringkat Antarabangsa di Sweden nanti.

Bagi pihak sekolah, kita berasa amat bangga. Kejayaan ini membuktikan kita mampu mencipta kecemerlangan dan kehebatan melalui kegigihan dan keyakinan kita sendiri.

Marilah kita doakan kejayaan pasukan kita di Sweden nanti...

1 comment:

MPV PMDR said...

tahniah tuan..

atas sokongan yg cukup padu sepanjang perlawanan berlangsung..lepas ni byk perkara yg perlu dibuat bg memastikan pasukan bola sepak remaja perempuan SMKTTJ kekal unggul..

http://mpv-pmdrsmkttj.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...