SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Wednesday, April 13, 2011

TAHNIAH ..PASUKAN BOLA BALING SMK TTJ NAIB JUARA PPD SEREMBAN...






TAHNIAH DAN SYABAS!

Suatu pencapaian yang amat membanggakan bauat pasukan Bola Baling kita. Walaupun kalah 3-2 di dalam pertandingan akhir , namun semangat juang yang tinggi yang ditunjukkan oleh setiap pemain itulah yang menjadi kebanggaan.

Pastinya setiap pemain dan guru pembimbing merasa sedikit hampa, namun, kita tetap boleh berbangga kerana mampu mengatasi beberapa sekolah lain yang ternama. masih ada peluang buat pasukan untuk terus maju pada masa akan datang, kerana sebahagian pemain masih di tingkatan 3 dan 4. Pastinya sasaran pada tahun hadapan adalah untuk menjadi juara!

Terima kasih buat semua pemain dan guru-guru yang telah berkorban masa dan tenaga menjulang nama sekolah. Dalam usaha menjadi sekolah yang hebat, kita seharusnyalah mencipta seberapa banyak kejayaan yang besar dalam tempoh masa yang singkat dan sentiasa mencipta kejutan kepada pihak lawan!

Suatu kekaguman terhadap semangat mereka ialah, kemampuan menggunakan jersey mereka sendiri untuk perlawanan akhir ini! Tahniah!...Ini menunjukkan semangat dan komitmen tinggi pada setiap pemain...begitulah semangat yang sepatutnya ada pada kita semua..."Untuk menjadi orang cemerlang dan hebat, kita harus lakukan sesuatu yang luarbiasa!..Natijahnya tentu juga luarbiasa !..Tahniah...!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...