SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Monday, April 4, 2011

SAMBUTAN PENGETUA BARU DI SMK TAMAN TUANKU JAAFAR, SEREMBAN






Pada hari ini , rasmilah saya memulakan tugas sebagai pengetua di sekolah baru saya , SMK Taman Tuanku Jaafar, Seremban. Alhamdulillah, terasa genbira dengan sambutan yang diberikan oleh pihak sekoalh erhadap kehadiran saya, Saya juga berkesempatan berucap kepada para pelajar dan merasmikan perlantikan pengawas PSS baru bagii sessi 2011-2012.

Saya terharu juga apabila dibacakan biodata saya dan dihadiahkan dengan sesalinan baju batik rasmi sekolah oleh pihak Kelab Guru. Rata-rata , saya terasa akan penerimaan kehadiran saya di sekolah ini dan saya harap penerimaan ini akan berterusan di dalam kita menjalankan tugas dan amanah kita dalam usaha meningkatkan kecemerlangan. Saya juga merupakan pengetua lelaki pertama di sekolah ini setelah semua pengetua sebelumnya adalah wanita. Saya berharap smua akan dapat menerima dan bekerjasama dengan saya untuk ke arah pencapaian matlamat kejayaan bersama.

Saya juga berasa tidak terlalu kesunyian dan terasing apabila berada di sekoalh baru ini, apabila dapat bertemu dengan beberapa rakan lama, bekas staf semasa di SMK Dato Sedia Raja dan di Seri Pagi, bekas anak murid dan kenalan-kenalan semasa berjoging dan jiran setaman.

memang banyak yang perlu dilakukan di sini. Namun , insyaallah berkat usaha kita bersama , saya yakin kita boelh melakukan perubahan dan lonjakkan ke arah kecemerlangan .

1 comment:

bidang kemanusiaan said...

As-salam.

Semoga dengan kehadiran Tn. Pengetua, SMKTTJ terus Cemerlang AKADEMIK DAN JUGA SAHSIAH.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...