SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Wednesday, April 13, 2011





Ini adalah program pertama sebagai pengetua di SMK Taman Tuanku Jaafar. Program Seminar PRS yang diadakan di Informatik Akademik , Seremban pada 2 April 2011 dihadiri juga oleh YDP PIBG, GPK 1 dan GPK Hem serta beberapa orang guru kaunseling yang dirasmikan oleh YB Dato Yeow.

Pertama kali bertemu dengan para pelajar yang sebahagian besarnya terdiri daripada pengawas, saya melihat tahap disiplin dan tingkahlaku yang baik dipamerkan oleh mereka. Syabas!

Di situ juga saya sempat bertemu dengan 2 orang bekas pelajar SMK Jelai Felda yang sedang menuntut di akademi berkenaan. Soalan yang ditanya;

"cikgu dah pindah ya!"
'Mana kamu tau", tanya saya
"kami baca melalui facebook!"

Dalam hati saya berkata, ..begitulah kuatnya kuasa ICT...

Pada hari itu juga disebabkan kelewatan YB Yeow datang (kerana ada kebakaran di Temiang), saya hanya sempat datang ke jemputan Ustaz Rizal (pernikahan adiknya )di Gemencheh pada jam 4.30 petang...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...