SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Saturday, April 20, 2013

SARANA IBUBAPA...SEMUA KELAS BERGERAK AKTIF...

 ALHAMDULILLAH..SYUKUR KE HADRAT ILAHI...yang telah mempermudahkan dan membuka hati-hati kita semua khususnya para ibubapa  dan para pelajar serta guru-guru di sekolah ini untuk  sama-sama mendukung cita-cita dan amanaah serta iltizam bagi  membantu kejayaan anak -anak di sekolah ini.

Walaupun pada awalnya tiadak ramai yang yakin dan meletaakkan  harapan yang besar di atas kejayaan program ini, namun kuasa Allah telah mempermudahkan kita. Ibu bapa semakin hari semakin sedar akan tanggunjawab mereka untuk bersama sekolah memajukan anak-anak mereka. ibu bapa semakin hari semakin ramai yang hadir ke sekolah melakukan kerja-kerja menghias kelas untuk membolehkan anak-anak mereka belajar di dalam suasana yang selesa dan sempurna.

Sesungguhnya pemandangan ini adalah sesuatu yang tidak pernah berlaku pada sepanjang perkhidmatan saya selama hampir 30 tahun dan ia adalah suatu sejarah yang hebat di sekolah ini. Justeru itu, tidak hairanlah SMKTTJ telkah dipilih sebagai sekolah perintis kejayaan Program Sarana ini dan menjadi benchmark kepada sekolah-sekolah lain di negeri ini dan JPNS.

Sering saya mengatakan kepada para guru iaitu, kejayaan Sarana ini adalah suatu rahmat Allah kepada kita apabila banyak masalah di dalam kelas dapat diselesai kini melalui kejayaan program Sarana ini. 






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...