SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Sunday, May 18, 2014

TERIMA KASIH BALAI POLIS SENAWANG...SUMBANGAN KEK HARI GURU 2014..



TERIMA KASIH ...

Pagi jumaat 16 Mei 2014, hanyalah hari biasa di SMKTTJ. Walaupun Hari Guru disambut secara rasminya pada hari ini, namun bagi SMKTTJ ia hanyalah hari biasa sahaja. Ini kerana majlis sambutannya telah ditangguhkan ke hari Isnin 19 Mei 2014, memandangkan masa yang singkat bagi mengadakan sambutan dan perayaan .

 Ini kerana sambutan Hari Guru SMKTTJ 2014 pada tahun ini adalah sesuatu yang amat bermakna. Sambutan Hari Guru pada kali ini akan diraikan oleh ibubapa/ pibg / pelajar dan staf sekolah !

Namun , hari Jumaat 16 Mei 2014 tetap menjadi hari yang sangat bermakna dengan kehadiran beberapa anggota daripada Balai Polis Senawang yang secara mengejutkan menghadiahkan sepotong kek coklat yang sangat enak sempenan sambutan Hari Guru SKTTJ....
Hanya lafaz kesyukuran dan ucapan teerima kasih yang dapat diucapkan di atas keperihatinan seluruh warga Balai polis Senawang, khususnya Ketua Balai Polis Senawang, Tuan Cif Inspektor Jusman Ahmad . Tambah teruja lagi apabila warga Balai Polis Senawang menjadi ahli komuniti Sarana yang pertama mengucapkan Selamat Hari Guru dan menghantarkan hadiah yang istimewa ini.
"TERIMA KASIH TUAN DAN SELURUH WARGA BALAI POLIS SENAWANG"

Turut hadir pada pagi itu ialah Puan Azlin dan Puan Zurina yang merupakan AJK Sarana sekolah yang datang untuk membincangkan persiapan Sambutan Hari Guru SMKTTJ.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...