SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Monday, March 12, 2012

TEMURAMAH PENGETUA UNTUK VIDEO SEKOLAH







PADA 7 Mac 2012 , bersamaan hari Rabu, krew video sekolah telah membuat kunjungan dan sessi temuramah bersama Tuan Pengetua untuk video korperat sekolah. Krew Video yang baru sahaja ditubuhkan di bawah bimbingan Encik Yazid dan Puan NorAzian Abd. Hani adalah di dalam rangka menemuramah beberapa orang guru dan Jawatankuasa PIBG sebagai sebahagian daripada tugasan di dalam menyediakan video korperat sekolah dan profail sekolah. Kumpulan ini mempunyai anggota seramai 4 orang pelajar yang terdiri daripada wartawan dan teknikal.

Dalam temuramah ini , Tuan Pengetua telah ditanya mengenai beberapa perkara berkaitan sekolah yang antara lain adalah berkaitan moto sekolah, visi kecemerlangan, peranan PIBG, pandangan terhadap guru dan perancangan sekolah ke arah menjadi Sekolah Berprestasi Tinggi (SBT).

Bagi memantapkan lagi kemahiran krew video ini, mereka telah turut mengikuti kursus penggambaran video dan editing bersama kumpulan LENSA, di bawah bimbingan pensyarah daripada Kolej Komuniti Jelebu pada 10 Mac 2012 yang lalu di sekitar PutraJaya dan KLCC.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...