SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Thursday, March 8, 2012

MENZIARAH KELUARGA MENDIANG jAVEN..PELAJAR SMKTTJ YANG MENINGGAL DUNIA..







Pada 5 Mac 2012 yang lalu, Tuan Pengetua bersama dengan Penyelia Petang, Encik Kalaiselvam, Guru Disiplin, Encik Uthama dan Guru Kaunseling Sessi petang, Encik Azmi Aziz telah berkesempatan menziarahi keluarga pelajar sekolah ini Jevan yang telah meninggal dunia di rumahnya. Setibanya di rumah , rombongan sekolah ini telah disambut oleh ayah dan keluarga mendiang. kesedihan jelas terbayang di wajah keluarga mereka, apatah lagi, mendiang merupakan satu-satunya anak lelaki mereka yang tinggal. Tambah menyedihkan, insiden yang menyebabkan kematian mendiang adalah sama sepertimana yang menimpa abang mendiang beberapa tahun dahulu. Pemergian abang mendiang itu menyebabkan mendiang menjadi tumpuan kasih sayang keluarga mereka di samping 2 lagi anak perempuan, iaitu kakak dan adik mendiang.

Mendiang merupakan anak dan murid yang baik. Mendiang seorang pelajar yang tidak mempunyai sebarang masalah disiplin dan rajin belajar. Pemergian mendiang amat meninggalkan kesan yang mendalam. Menurut bapanya, ketika hari kejadian, beliau sempat berbual dengan mendiang dan ketika meninggalkan rumah sebentar pada kira-kira jam 8 malam untuk berjumpa rakan. Sekitar 8.20 malam, beliau dikejutkan dengan panggilan telefon memberitahu kemalangan yang menimpa anak beliau.

Pada kunjungan itu, Tuan Pengetua sempat menyampaikan sumbangan daripada pihak sekolah dan PIBG melalui tabung penyayang. Pihak sekolah berharap , keluarga mendiang bersabar di dalam menempuh dugaan ini. Pihak sekolah merakamkan ucapan Takziah kepada keluarga mendiang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...