SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Sunday, May 24, 2015

HARI SUKAN SMKTTJ-SARANA- KOLABORASI KOMUNITI & SEKOLAH..9 MEI 2015

Hari Sukan Sekolah pada tahun ini merupakan hHari Sukan yang paling meriah dan paling ramai dihadiri oleh para ibubapa dan pelajar.

Dalam suasana pagi yang sejuk berikutan hujan pada sebelah malamnya, para atlet SMKTTJ dan para hadirin tampak begitu bersemangat. Walaupun keadaan padang becak dan sebahagian tempat terdapat lopak-lopak air, namun para peserta tetap berlari laju.

Kehadiran para ibubapa yang ramai, bukan sekadar memberikan semangat kepada anak-anak mereka yang terlibat di dalam temasya sukan ini, namun ia juga dapat menceriakan majlis dengan penyertaan mereka di dalam acara ibubapa dan guru.
Majlis pada hari ini juga turut disertai oleh Yang Berhormat Tuan Ghazali Bin Wahid , ADUN Paroi , yang merasmikan majlis penutupannya dan menyampaikan hadiah kepada pemenang-pemenang . Beliau juga telah sempat menyaksikan beberapa acara utama dan menjadi pengadil kepada acara tarik tali antara rumah.
Pada majlis ini juga, penghormatan yang utama turut diberikan kepada ibubapa untuk menyampaikan semua hadiah-hadiah kemenangan kepada pemenang-pemenang.

Di samping itu, beberapa wakil syarikat swasta yang terdiri daripada rakan-rakan Sarana sekolah turut hadir dan diberikan penghormatan untuk menyampaikan hadiah. Antaranya ialah wakil daripada Kim Tiles, Taman Tuanku Jaafar, wakil daripada Persatuan Pengilang-Pengilang Negeri Sembilan, Cosmopoint dan MSU.






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...