SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Tuesday, April 22, 2014

AKHIRNYA...TAHNIAH DAN SYABAS!...SMKTTJ...JOHAN ANUGERAH PIBG CEMERLANG KEBANGSAAN KATEGORI SEKOLAH MENENGAH TERBAIK....

 ALHAMDULILLAH DAN SYUKUR..ke hadrat Ilahi di atas kejayaan SMKTTJ menjulang Piala dan Hadiah Anugerah PIBG Cemerlang Peringkat Kebangsaan Kategori Sekolah Menengah Terbaik...di dalam Konvensyen & Anugerah PIBG Cemerlang Peringkat Kebangsaan yang di adakan di MAEPS, Serdang , Selangor pada 19 April , 2014 yang lalu..

Dengan kemenangan ini, SMKTTJ telah berjaya membawa pulang hadiah sebanyak RM30,000.00 , Piala utama dan Piala Iringan serta sijil.

Kegembiraan dan kepuasan yang tidak terhingga tergambar di setiap wajah para ibubapa, guru dan pelajar yang hadir memberikan sokongan dan hadir meraikan kejayaan ini.

Sesungguhnya kejayaan ini amat besar ertinya terhadap pengorbanan, komitmen dan kesungguhan serta kepuasan setelah segalanya dibalas oleh Allah dengan kejayaan yang hebat ini...!

Tidak hairanlah ramai diantara para ibubapa yang hadir pada majlis ini turut menitiskan airmata kegembiraan dan kepuasan dengan kejayaan ini.  Inilah kejayaan yang bukan sedikit ertinya terhadap pengorbanan semua pihak terutamanya para ibubapa hebat sekolah ini yang sanggup mengorbankan waktu, tenaga, mwang ringgit dan perasaan di dalam membantu sekolah demi untuk melakarkan kecemerlangan yang hebat ini.

Mereka ini yang saban hari hadir ke sekolah memberikan khidmat dan sentiasa bersama sehingga malam hari dan sentiasa berlapang dada dan rela bekorban untuk bersama-sama menjayakan setiap program yang dianjurkan. Mereka berkorban tanpa mengira masa, dan tenaga serta wang ringgit demi untuk meringankan bebanan para guru di dalam memastikan anak-anak mereka dapat pendidikan yang terbaik .

Kegembiraan mereka ini juga turut dikongsi bersama oleh Yang Berbahagia Dato Pengarah JPNS , Dato Hjh. Kalsom Binti Khalid yang hadir sama pada majlis tersebut.


 Saya secara peribadi mengucapkan tahniah dan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua warga sekolah, guru-guru, para pelajar, SMKTTJ Partner's , swasta, NGO, Agensi awam, Komuniti dan terutama ibubapa SMKTTJ yang hebat ini...


Kejayaan ini adalah bukti kesungguhan kita dan keyakinan kita bahawa KITA MAMPU CEMERLANG... Terima kasih buat ibubapa hebat ini yang sentiasa memberikan sokongan dan sentiasa yakin dan percaya terhadap segala perancangan  sekolah di dalam mengejar kecemerlangan..semoga kita akan diberkati Allah dan semoga Allah membalkas segala kebaikan semuanya dengan kejayaan buat diri dan keluarga tuan-tuan..

Tahniah kepada YDP PIBG, Dato hj. Mohamad Nordin yang sentiasa komited dengan usaha meningkatkan kecemerlangan sekolah dan senttiasa yakin akan hala tuju dan kaedah yang dilaksanakan oleh sekolah untuk mencipta kecemerlangan.

Ternyatalah...ANDA MEMANG HEBAT...

dan teruslah kita menCIPTA KEJAYAAN....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...