SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Monday, April 21, 2014

PEMBENTANGAN AKHIR PENILAIAN PIBG CEMERLANG PRKT KEBANGSAAN, PUTRAJAYA, 24 MAC 2014...


Hari yang dinantikan  akhirnya tiba juga iaitu pembentangan akhir penilaian PIBG Cemnerlang Peringkat kebangsaan yang diadakan di KPM,  PutraJaya


Pad hari ini , SMKTTJ akan bertarung dengan beberapa buah sekolah untuk muncul sebagai johan di dalam pelbagai kategori yang dipertandingkan. . SMKTTJ bertanding di dalam kategori Sekolah Menengah Bandar bersama beberapa buah sekolah . Antaranya ialah SMK SeaFeild, Subang Jaya, SMK Tuanku Bainun, Ipoh,  Walaupun begitu, SMKTTJ layak untuk bertanding untuk merebut hadiah-hadiah di dalam kategori Johan PIBG Cemerlang kategori Sekolah Menengah Bandar, Sekolah Menengah dan Johan keseluruhan.

Orang yang paling penting , tidak lain  YDP PIBG SMKTTJ sendiri yang akan membuat pembentangan yang sudah pastinya memerlukan persembahan yang terbaik untuk menarik perhatian para ahli panel penilai pada hari tersebut.


Namun ternyata sokongan yang diberikan oleh ibubapa terutamanya ibu-ibu Sarana dan para guru amat hebat. beberapa orang ibu Sarana yang lengkap dengan pakaian rasmi korperat Sarana serta guru, sentiasa sedia memberikah khidmat dan sokongan kepada YDP PIBG.

Kehadiran mereka ini bukan hanya sekara memberikan sokongan, malahan mempunyai tugas untuk membantu membawa segala dokumen yang berkaitan dan menjadi pembakar semangat kepada pembentang kita.

Turut hadir ialah Tuan Pengetua sendiri yang akan menjadi sebahagian daripada orang yang akan berhadapan dengan ahli panel penilai untuk menjawab soalan-soalan yang berkaitan. Sudah pastilah segala maklumat yang diberikan dan bahan-bahan persembahan menjadi perkara penting untuk memastikan kita berjaya.

Suatu yang hebat ialah sikap kerjasama dan setiakawan yang ditunjukkan oleh para ibu-ibu Sarana ini dan guru-guru yang hadir membantu. Inilah kehebatan yang istimewa bagi Sarana ibubapa di SMKTTJ.

Tahniah buat ibu-ibu Sarana yang hebat! Semoga kita akan terus berjaya dan tabah di dalam menjayakan PPPM khususnya di dalam menukar fungsi tradisional PIBG iaitu selain hanya  sebagai tetamu kepada menjadi pembantu dan rakan akrab di dalam merangka kecemerlangan PIBG...

Syabas ! buat YDP PIBG dan Good luck



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...