SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Sunday, November 14, 2010

Ibu Heli dan Hilda bermalam di Tasik Jaya





Layanan kepada ibu Heli dan Hilda berterusan apabila kami diberikan penghormatan untuk menjadi hos unttuk mereka bermalam di rumah kami. Sekembalinya dari Malaka, terus ke Tasik Jaya.

Sebelah malamnya sempat bersarapan bersama Encik NoorHaslin sekeluarga. Hidangan yang disediakan adalah nasi hujan panas, gulai asam pedas, rendang daging, kek hari jadi 'jamak' 5 orang yang turut menyambut hari jadi pada bulan November ini. Kami seterusnya berbual sehingga jam 10.30 malam. Ternyata ibu dan Hilda sudah 'capek' dan mohon istirehat.

Keesokan harinya , kami juga menerima kunjungan Pn. Ramlah dan suami. Sempat bersarapan bersama dengan hidangan roti canai yang menjadi pilihan ibu Heli dan Hilda.

Kami juga sempat menghantar beliau ke KLIA sehinggalah ke Balai perlepasan meninggalkan Malaysia.

Terima kasih Ibu Heli dan Hilda di atas lawatan dan kesudian bermalam di teratak kami. Moga bertemu lagi, kemungkinannya di Bandung lagi.

3 comments:

Asu said...

Salam cikgu, saya razifah, pelajar master of science info mgt. sy ada terbaca iklan mengenai 21st century learning trends online in using think quest oleh Dr. heli setiawati di BTP bukit kiara.

saya berminat utk mgetahui lebih anjut mengenai slide dr heli utk rujukan dan penambahan ilmu utk study.

saya nak tanya encik, macamana saya boleh dapatkan key point content ceramah beliau atau mcmana sy boleh hubungi dr heli sendiri utk mendapatkannya??

Asu said...

harap encik dapat contact saya directly pada email

iffa_othman82@yahoo.com atau
iffa.othman82@gmail.com

Asu said...

terima kasih..maaf ganggu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...