SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Monday, March 29, 2010

LAWATAN PENILAI CALON TOKOH GURU CEMERLANG PENDIDIKAN KHAS KEBANGSAAN - PN. SANIAH BT MAMAT








Hari ini adalah hari yang penuh bersejarah bagi Pn. Saniah Mamat dan juga SMK Jelai Felda, apabila rombongan penilai anugerah Tokoh Guru Pendidikan Khas Kebangsaan hadir ke sekolah untuk menilai Pn. Saniah.

Rombongan penilai yang ketuai oleh Tn. Hj. Umbaik , En. Abd. Rahman dan Cik Soleha tib a di perkaranga sekolah sekitar jam 11 pagi dengan diiringi oleh Tn. Hj. Sahar Shaari, Ketua Unit Pendidikan Khas JPNS, Pn. Siti Noredah Ujang, Tim PPD Tampin, En. Hairolnizam .

Kedatangan rombongan disambut meriah dengan pukulan kompang dan persembahan para pelajar yang terdiri daripada pelajar arus perdana dan pelajar PPKI.

Sesuatu yang amat terharu apabila ramai pemimpin setempat di Felda Jelai, PDK Jelai, guru-guru PPKI dari SK Jelai, SMK Pancur Jaya di Seremban dan badan-badan tertentu seperti Belia Negeri , telah turut hadir menyambut kedatangan rombongan ini dan memberikan sokongan yang kuat terhadap Pn. Saniah.

Di pihak sekolah , sokongan juga hebat dengan beberap orang guru telah bertungkus lumus membantu dan membuat persiapan sejak daripada minggu sebelumnya lagi. Penghargaan yang tinggi diberikan kepada Encik NorHaslin (KB Teknik & Vokasional) yang telah bertungkus lumus menjayakan program hari ini. Sekalung tahniah juga kepada para pentadbir dan pelajar terutama unit wartawan sekolah yang turut membantu sama.

Rata-rat semua yang hadir telah berpuashati dan melahirkan rasa kagum terhadap usaha Pn. Saniah yang telah memartabatkan PPKI di sekolah ini. Kesungguhan , kesabaran, komitmen dan ketokohannya amat dikagumi. Pihak penilai juga berpuashati.

Bagi pihak sekolah, kita memang sentiasa menghargai perjuangan dan jasa bakti beliau yang amat tinggi. Sokongan 100% sentiasa diberikan untuk beliau merealisasikan kreativiti beliau demi kesejahteraan anak-anak istimewa di sini.

Kita doakan agar beliau akan berjaya meraih gelaran tersebut dan sekaligus menaikkan nama sekolah. Ternyatalah KITA MEMANG HEBAT!

Terima kasih kepada semua dan semoga doa kita dimakbulkan ALLAH !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...