SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Friday, February 26, 2010

PROGRAM CERAMAH KEIBUBAPAAN-DI MASJID JELAI 3
















PROGRAM CERAMAH KEIBUBAPAAN pada tahun ini diadakan di Masjid Jelai 3, pada Khamis,malam Jumaat 25 Febuari 2010 , yang lalu. Tetamu kehormat pada malam itu ialah YB Dato Hjh Zainab Bin Hj. Nasir, Adun Gemas, merangkap EXCO Wanita dan Kesejahteraan Masyarakat.

Majlis bermula dengan Program Konvoi bermotosikal pelajar dari surau sekolah pada jam 6.30 petang mengelilingi gugusan Jelai anjuran BADAR (Badan Dakwah dan Kerohanian). Solat maghrib, solat hajat, ceramah, diikuti dengan solat isyak dan jamuan makan malam. Selepas solat hajat diadakan penyampaian cenderahati dan hadiah tanda kenangan warga sekolah kepada YB Dato Hjh. Zainab di atas penganugerahan bintang kebesaran NS yang diterima oleh beliau baru-baru ini. Semoga ia menjadi tanda ingatan hubungan baik sekolah dengan pemimpin masyarakat dalam usaha memajukan pendidikan anak-anak felda Jelai ini.

Seterusnya ceramah disampaikan oleh Ust. Jaafar Muhammad bermula jam 8.30 hingga jam 9.50 malam. Banyak panduan yang berguna untuk kita mendidik anak-anak dan menjalankan tugas kita sebagai guru dan ibu bapa.

Alhamdulillah, kehadiran pada malam tersebut amat menggalakkan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...