SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Friday, February 26, 2010

SUKAN SEKOLAH...WAJAH BARU..SEMANGAT BARU...
















sekalung tahniah kepada semua warga sekolah yang telah memberikan komitmen yang tinggi sehingga terlaksananya tugas kita menjayakan HARI SUKAN SEKOLAH 2010 pada 13 Febuari 2010 yang lalu. Tahun ini, acara sukan pada tahun ini bertambah meriah dengan pakaian rumah sukan yang baru. Setiap rumah sukan berbangga memakai baju rumah sukan masing-masing, termasuklah para gurunya!

Penyertaan turut melibatkan para penjaga dan guru-guru yang mengambil bahagian dalam acara melontar lembing, bagi acara pegawai dan ibubapa. Kemeriahan dan rasa bangga jelas terlihat di wajah masing-masing keraana kepuasan. Sukan tahun ini terasa lebih meriah dan lebih bermakna.

Selain acara padang dan trek di kalangan peserta, pertandingan perbarisan dan kemah terbaik juga turut dipertandingkan. Majlis penutupan telah disempurnakan oleh Tuan Pegawai Pelajaran Tampin, Tuan Haji Mad Aris Bin Azis. Beliau juga turut menyampaikan hadiah kepada peserta kejohanan dan atlit terbaik pada hari tersebut.

Kejohanan ini merupakan persiapan sekolah untuk menghadapi kejohanan olahraga MSSDT yang akan berlangsung pada April ini nanti. Diharapkan para atlit kita akan mengulangi kehebatan kita pada tahun 2009 yang lalu apabila kita mengungguli kejohanan dengan 39 pingat emas, pencapaian terbaik dan rekod terbaik sekolah kita!

Kepada semua guru, ketua rumah, pelajar dan semua staf sekolah diucapkan ribuan terima kasih di atas pengorbanan anda menjayakan kejohanan ini. SYABAS! Semoga pada tahun hadapan , sukan kita akan terus cemerlang!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...