SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Wednesday, January 13, 2010

KANTIN SMK JELAI FELDA ..CANTIK.., SELESA






Satu lagi innovasi yang dijalankan di sekolah ini bagi sessi 2010 inilah ialah keceriaan kantin. Apa yang nyata , kantin semakin cantik, selesa dan bermaklumat.

Antara innovasi yang dilakukan ialah pemasangan scalop, penggantungan bunga, hiasan bungan di tepi kantin, sebuah taman mini dengan kolam di tengah kantin. Perubahan suasana ini sudah pastilah diharapkan akan memberikan keselesaan kepada pelajar serta guru dan staf ketika menikmati makanan di kantin. Setiap meja di ruang makan pelajar ditampalkan dengan nota mata pelajaran oleh setiap panitia.

Ruang makan guru pula telah dinaiktaraf dengan kerusi banquet berbalut dan diikat dengan reben serta didinginkan dengan penghawa dingin. Dalam jangkamasa singkat ini kita akan menambah bilangan pendingin udara ini kepada 2 unit, hasil sumbangan PPD Tampin dan pengusaha kantin. Ruang makan juga akan dihias dengan dinding baru agar udara dingin tidak keluar daripada ruang tersebut.

Semoga dengan suasana indah, cantik selesa ini dapat meningkatkan motivasi untuk kita bekerja lebih kuat dan para pelajar dapat belajar dengan penuh semangat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...