SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Wednesday, September 30, 2009

LAWATAN PEMANTAUAN KALI KE 2 PPD TAMPIN






Alhamdulillah...
Pemantauan kali ke 2 PPD Tampin yang diketuai oleh Puan Noraidah , Timbalan PPD Tampin telah berakhir pada tengahari tadi. Lawatan ini adalah untuk melihat perkembangan dan tindakan susulah yang telah diambil oleh pihak sekolah terhadap komen daripada Lawatan Pemantauan pada kali pertama , pada Mac 2009 yang lalu. Alhamdulillah, pada keseluruhannya kita telah berjaya mengambil tindakan penambahbaikan dan tidak banyak komen yang diberikan. Walau bagaimanapun, ada beberapa kelemahan dan kekurangan yang perlu diambil tindakan segera.

Tahniah kepada semua pengurusan, dan guru-guru yang telah bertindak positif terhadap teguran lalu dan berhasil meningkatkan pencapaian kita. Ini membuktikan kerjasama, kesungguhan dan semangat tinggi kita untuk mencapai kecemerlangan, pasti akan membuahkan kejayaan yang gemilang!

Diharapkan kita semua akan terus berusaha meningkatkan pencapaian kita terutama di dalam PMR dan SPM. Tanda-tanda kejayaan telah ada kelihatan dan kita mesti terus berusaha tanpa jemu untuk melakukan yang terbaik. Justeru itu, guru-guru perlu terus mengingatkan dan memberikan dorongan kepada pelajar. Pelajar pula mesti terus berusaha memajukan diri dalam pelajaran dan tetap yakin akan hikmah berusaha gigih. Yakinlah , Allah akan tetap membantu orang yang berjuang ke arah kebaikan.

Terima kasih kepada Tuan Timbalan dan pegawai atas komen membina , insyaALLAH, kami akan bertindak ke atas semua teguran tersebut...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...