SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Friday, October 2, 2009

BACA YASIN PERDANA BERSAMA MASJID JELAI 3











Alhamdulillah.... majlis khusus untuk persiapan bagi pelajar-pelajar SMK Jelai Felda yang akan menduduki peperiksaan SPM dan PMR 2009 kali ini telah dapat disempurnakan dengan kerjasama pengurusan Masjid Jelai 3. Kehadiran amat menggalakkan di kalangan ibu bapa dan pelajar sendiri. Begitu juga para guru yang telah memberikan sokongan kepada pelajar-pelajar.

Ucapan terima kasih khususnya kepada Jawatankuasa program, Pengurusan Masjid Jelai 3, Tuan Nazir, Tuan Imam, Ketua Kampung Jelai 3 , Tok Penghulu , kepimpinan masyarakat di Felda , ibu bapa dan pelajar-pelajar. Program yang pada asalnya dibuat secara sederhana menjadi menarik dan meriah dengan sumbangan penduduka dan pengurusan masjid yang mentediakan makanan dengan lauk kambing yang enak!

Tidak lupa kepada ahli-ahli BADAR SMK Jelai Felda yang turut membantu mengruskan majlis sehingga tamat. Alhamdulillah berkat bimbingan ustaz Rizal , pelajar ini sudah mampu berdikari dan berbakti kepada masyarakat setempat. Sama-samalah kita doakan agar pelajar sekolah ini akan berjaya di dalam peperiksaan mereka dan menjadi pelopor kepada perubahan di Felda Jelai ini,..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...