SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Tuesday, December 20, 2011

TERIMA KASIH HOSPITAL KPJ -SEREMBAN






TERIMA KASIH.....

Hanya ucapan terima kasih yang tidak terhingga dapat kita sampaikan kepada Hospital KPJ Seremban di atas kesudian mereka membantu pihak sekolah melengkapkan peralatan di Bilik Kesihatan sekolah ini dengan sumbangan katil, alat penimbang,set komputer, pengusung, alat ujian mata dan kerusi roda.. Pihak KPJ juga memaklumkan bahawa mereka akan datang pada setiap bulan untuk melakukan pemeriksaan kesihatan kepada para pelajar dan guru serta staf di sekolah ini.

Sumbangan KPJ ini amat dialu-alukan dan amat dihargai. Dalam perancangan awal untuk melengkapkan bilik kesihatan ini,pihak sekolah telaj memohon bantuan daripada pihak-pihak tertentu, namun tiada satupun yang minat. Usaha secara bersendirian turut dilakukan oleh pihak sekolah dengan membeli beberapa peralatan secara beransur-ansur.

Pihak sekolah juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada Pn. Elizabeth yang tidak jemu-jemu berusaha mendapatkan bantuan dan mengemas bilik berkenaaan sehingga seperti hari sekarang.

Untuk perancangan pada masa hadapan, bilik kesihatan ini akan dilengkapkan dengan rak, fail kesihatan setiap warga sekolah, dan kemudahan-kemudahan lain.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...