SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Monday, October 21, 2019

PROGRAM KUNJUNGAN MESRA SPM YB TAUFEK BIN ABD. GHANI, EXCO BELIA & SUKAN -8 OKTOBER 2019

 ALHAMDULILLAH...

Program Kunjungan Mesra SPM 2019 dimulai pada tahun ini dengan kunjungan daripada YB Tuan Hj. Mohd. Taufek , ADUN dan EXCO Belia dan Sukan ,ke SMK Senawang , telah dilaksanakan dengan jaya dan penuh kenangan.

Prograsm yang bermula sejak jam 8.30 pagi itu turut disertai oleh Yang berusaha Tuan PPD Seremban, Pn. Hjh. Rodhiah dan Yang Berusaha Prof. Emeritus Dato Dr Murad  dari East West College.

Pada program pagi ini Yb Taufek juga telah sudi menyampaikan kit peperiksaan kepada semua calon SPM sekolah ini yang berjumlah sekitar 250 orang.  Program pada pagi ini diadakan di Surau Al Hannan.
 Program seperti ini amat-amat dialu-alukan oleh pihak sekolah. ia dapat membangkitkan kesedaran dan semangat para calon SPM agar terus berusaha dengan gigih kerana setiap orang warga sekolah dan masyarakat serta pemimpin, mengharapkan dan mendoakan kejayaan buat mereka. Sumbangan kit peperiksaan ini sekurang-kurangnya akan menjadi pendorong kenangan yang baik untuk mengiringi calon-calon ke dewan peperiksaan.


Bagi pihak sekolah dan PIBG, kami mengucapkan terima kasih di atas keperihatinan YB dan para tetamu ke majlis ini.

YB Taufek ini juga seringkali hadir ke sekolah . Bukan hanya di dalam program-program yang beliau dijemput sebagai perasmi, namun juga pada masa-masa kelapangan beliau. Seharusnya semangat dan keperihatinan beliau ini menjadi inspirasi kepada kejayaan setiap pelajar sekolah ini.









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...