SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Tuesday, January 29, 2013

TAHNIAH THINKQUEST SMKTTJ MENCIPTA SEJARAH..JOHAN NEGERI 2012

SYABAS ! DAN TAHNIAH!
SEJARAH tercipta lagi oleh warga sekolah kita dengan pencapaian yang cemerlang dan menakjubkan ini....
SMKTTJ membuktikan kesungguhan , komitmen dan kehebatan tersendiri apabila berjaya mencatat kejayaan merangkul keceemerlangan di dalam Pertandingan ThinkQuest Peringkat Negeri , Anjuran JPNS dan BTPNS serta TELEKOM MALAYSIA BERHAD dan keluar sebagai:
1. Johan ThinkQuest 
2. Johan Best Coach - Cik Khalila Kudri
3. Saguhati ke 5 


Pasukan ThinkQuest SMKTTJ telah menghantar penyertaan sebanya 7 pasukan .
Pencapaian ini merupakan sesuatu yang amat manis kerana pasukan ThinkQuest SMKTTJ hanya ditubuhkan pada Jun 2011 daan mendaftar di bawah tapak sendiri pada bulan April 2012 dan terus memasuki pertandingan pada bulan Ogos 2012 dan terus menjadi JUARA!
 

Majlis penyampaian nya telah diadakan di Terminal One , Seremban oleh Puan Radziah , Ketua Sektor Akademik JPNS serta diiringi oleh Pengurus Perniagaan Telekom Malaysia Cawangan Negeri Sembilan dan Ketua Penolong Pengarah BTPNNS, Encik Abdullah.
Sebagai Johan , pasukan telah menerima plak dan hadiah wang tunai sebanya RM500.00. saguhati kelima pula sebanyak RM150.00

Disebabkan pertandingan diadakan pada hujung tahun lalu, maka hadiah-hadiah hanya dapat disampaikan di perhimpunan sekolah pada tahun ini. Penyampaian hadiah di peringkat sekoalh telah dilaksanakan oleh Tuan Pengetua sendiri.

 
Pihak sekolah mengucapkan tahniah dan berharap agar kejayaan ini dapat diteruskan lagi di dalkam pertandingan-pertandingan seterusnya.
Pihak sekolah juga turut merakamkan ucapan terima kasih khusus kepada Encik NurHaslim Moksin, Penolong PPD Tampin yang merupakan bekas guru ICT di SMK Jelai Felda yang telah membantu membimbing pasukan ini pada awal-awal penglibatan  pasukan ini di dalam ThinkQuest.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...