SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Friday, September 16, 2011

PERLAWANAN PERSAHABATAN TTJFC (SMKTTJ) DENGAN KL INTERNATIONAL SCHOOL














Perlawanan Persahabatan antara SMKTTJ dengan KL International School berlangsung di Kuala Lumpur pada hari sabtu , 12 Oktober 2011 yang lalu. Pemergian pasukan ini diiringi oleh Puan Yusrina Hanim , Penolong Pengurus pasukan Bolasepak Perempuan SMKTTJ.

Perlawanan ini merupakan sebahagian daripada persiapan pasukan untuk menghadapi perlawanan yang lebih besar lagi selepas ini, selepas balik daripada Kejohanan Piala Gothia di Sweden tempohari. Ia juga sebagai persediaan awal untuk menghadapi perlawanan persahabatan pada hari sabtu ini, 17 September 2011, di SMKTTJ akan menjadi tuan rumah.

Bagi tahun 2011 nanti, pasukan bolasepak perempuan SMKTTJ telah merancang beberapa program ke arah memantapkan lagi pasukan. Selain beberapa siri perlawanan persahabatan yang akan diteruskan, aktiviti lain adalah seperti:

1. Talent ID pada hujung bukan September ini
2. Kejohanan Futsal SMKTTJ pada Oktober 2011
3. Fitness Test pada disember 2011
4. Lawatan ke Sekolah Sukan luar negara ( dijangkakan Singapura) Januari 2012
5. Pelancaran Skim Insentif Kecemerlangan Sukan 2012
6. Pemasangan Papan Tanda Projek Bolasepak Perempuan SMKTTJ di padang sekolah (
Menghala ke Stesen Komuter Sg. Gadut

Semoga dengan inisiatif yang dilakukan ini , ia akan dapat menyemarakkan minat pelajar terhadap sukan khususnya bolasepak. Kepada pelajar, rebutlah peluang ini untuk sama-sama mengangkat nama sekolah kita ke tahap tertinggi..InsyaAllah..


3.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...