SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Wednesday, December 22, 2010

KEPUTUSAN PMR.........HARI INI....

NAMPAKNYA penantian dan debaran setiap pelajar PMR akan terjawab sebentar lagi. Para pelajar akan mengetahui keputusan masing-masing menjelang jam 11 atau 12 tengahari nanti.

Apa yang kita harapkan, keputusannya nanti akan memberikan kepuasan kepada setiap pelajar berdasarkan usaha dan komitmen mereka pada sepanjang tempoh pengajian mereka dalam menghadapi peperiksaan. Apa yang kita perolehi itu adalah melambangkan usaha kita. Apa yang kita perolehi adalah apa yang kita usahakan.

Bagi sekolah, kita mengharapkan satu lagi peningkatan dalam pencapaian GPS sekolah akan dapat kita kecapi. Sejak daripada 2008, saban tahun kita mencapai peningkatan yang membanggakan. Cuma kita berharap agar peningkatan yang dilakukan nanti akan lebih besar! Kita doakan kejayaan akan berpihak kepada kita semua. Kita berharap doa dan munajat kita akan didengari oleh Allah s.w.t dan memberikan kita kejayaan.

Namun apapun yang bakal kita terima, kita perlu redha. Kita telah berusaha dan ketentuan itu adalah hak Allah s.w.t. Apa yang penting, kita harus terus berjuang, berusaha sedaya upaya untuk sekian kalinya dan berfikiran terbuka untuk meneruskan misi meningkatkan kecemerlangan SMK Jelai Felda yang kita kasihi ini. Di hadapan kita bakal menanti cabaran dan tugas yang lebih besar dan menuntut kejayaan yang lebih hebat!. Tugas kita sudah sedia menanti...Ayuh..kita hadapi cabaran ini dengan semangat dan tekad yang tinggi... InsyaAllah...Allah bersama dan akan membantu kita dengan syarat kita ikhlas dan bekerja demi Allah....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...