SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Friday, March 3, 2017

Sekitar Majlis Perasmian Program Guru Penyayang SMK SENAWANG 2017-25 JANUARI 2017

Sekitar Majlis Perasmian Program Guru Penyayang SMK SENAWANG 2017 pada 25 Januari 2017 yang disempurnakan oleh Dato David Chong, Ahli Majlis MPS.

Sempena majlis perasmian tersebut, diadakan juga Majlis Sambutan Hari Lahir Warga SEMSE buat kali pertama. Majlis yang sama turut diadakan pada 26 Januari 2017 bagi sessi petang.
Seramai lebih 116 orang warga sekolah yang terdiri daripada para pelajar, guru dan kakitangan sekolah menyambut hari lahir mereka pada bulan Januari ini.

Pada majlis yang sama juga telah diadakan majlis penyampaian Ang Pau Tahun Baru Cina buat 24 orang pelajar Cina di sekolah ini. Dato David Chong menyampaikan sumbangan peribadi beliau kepada pelajar berkenaan. Turut menyumbang Ang Pau ialah rakan Sarana Encik Chow Chee Weng. Sumbangan beliau disampaikan oleh Tuan Pengetua.

Sambutan di kalangan warga sekolah amat baik dan jelas kelihatan kegembiraan pada wajah mereka.
Pada majlis ini pihak sekolah menyumbang 5 biji kek sementara pihak UBK menyumbang cenderahati berupa pen dan kad hari lahir.

Sambutan ini akan berterusan untuk setiap bulan sehingga penghujung tahun.
InsyaAllah pihak jawatakuasa berharap akan dapat membawa bersama tetamu istimewa untuk sama-sama meraikan sambutan hari lahir warga sekolah ini pada setiap bulan.

Diharapkan dengan sedikit sumbangan ini akan menjadi tanda sebagai satu ingatan dan penghargaan sekolah terhadap seluruh warga sekolah yang telah menyumbang ke arah kecemerlangan sekolah dan sebagai tanda bahawa setiap dari anda amat berharga buat sekolah..

'SELAMAT HARI LAHIR
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU CINA-GONG XI FA CAI
SELAMAT BERCUTI...


LikeShow more reactions
Comment

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...