SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Monday, December 3, 2012

Terima Kasih Pak Donny ( Rumah Zakat- Bandung)...








Surat Perpisahan Inbox x Dony Nur Rakhman Dec 3 (1 day ago) to me Translate message Turn off for: Indonesian Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh Pak Omar yang Baik, Bersama email ini, saya informasikan bahwa saya tidak lagi bergabung dengan Rumah Zakat dimulai hari ini, Senin tanggal 3 Desember 2012. Saya sangat menghargai interaksi dan kerjasama yang telah kita jalin selama ini.Terimakasih atas kepercayaan dan kerjasama Bapak. Saya juga sangat menghargai apabila hubungan kerjasama ini dapat tetap terjalin dengan baik. Untuk meneruskan hubungan ini, Bapak dapat menghubungi Ibu Asriyanti Octaviana pada alamat email: asri.rumahzakat@gmail.com. Sekali lagi, saya ucapkan banyak terimakasih atas support dan kerjasama kita. -- Best regards Dony Nur Rakhman Overseas Marketing Dept.Head Rumah Zakat Turangga st no.25c Bandung West Java m : 08562010188 e : dony_nur@rumahzakat.org id ym : d_finiarel www.rumahzakat.org BIG Smile Indonesia Bersama Rumah Zakat, Berbagi itu… Gaya.



Omar Ahmad 3:37 PM (20 hours ago) to Dony Assalammualaikum, Pak Donny yang Budiman, Berita yang mengejutkan dan menyedihkan juga buat saya, bapak yang baik akan meninggalkan Rumah Zakat. Namun, saya ucapkan terima kasih di atas kerjasama yang dijalin bersama Rumah Zakat melalui bapak dan semoga bapak akan sukses di dalam apa juga bidang yang bapak ceburi. Cuma kalau diizinkan , bisa bapak memberitahu ke mana bapak selepas ini. Dipohon juga agar hubungan ini akan berterusan walau di mana bapak berada. InsyaAllah, saya akan hubungi Ibu Asriyanti untuk kerjasama seterusnya. Semoga bapak akan sentiasa di bawah lindungan dan peliharaan Allah... wassalam, Bapak Omar Ahmad, SMK Taman Tuanku Jaafar, Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia Bersama Rumah Zakat, Berbagi itu… Gaya. Rekening Donasi : BCA : 094.3016.001 Mandiri : 132 000 481 974 5





ssalammualaikum, Inbox x Omar Ahmad 3:42 PM (20 hours ago) to asri.rumahzakat Assalammualaikum, Ibu Asriyanti yang budiman, Saya , Bapak Omar Ahmad, daripada SMK Taman Tuanku Jaafar, Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia. Sebelum ini , kita pernah bertemu lewat usaha Bapak Donny semasa kami berkunjung ke Rumah Zakat pada Januari 2012 yang lalu. Mungkin ibu masih bisa mengingatinya lagi. Saya dimaklumkan oleh Pak Donny, bahawa beliau sudah tidak bersama lagi dengan Rumah Zakat. Kami berharap, agar hubungan antara SMK Taman Tuanku Jaafar dengan Rumah Zakat akan berjalan terus dan semoga kami bisa menyumbang lagi kepada Rumah Zakat. Wassalam, Bapak Omar Ahmad



asriyanti asriyanti 5:03 PM (18 hours ago) to me Translate message Turn off for: Malay Wa'alaikumsalam Warahmatullah Wabarakatuh, Bismillahirahmanirahim, Bapak Omar Ahmad yang di Rahmati Allah :) Alhamdulillah terima kasih atas sambutan baiknya kepada Rumah Zakat Bapak Omar Ahmad. Insya Allah sementara ini saya yang akan menggantikan Pak Donny. Insya Allah hubungan baik yang telah dibangun antara Bapak Omar Ahmad dan Bapak Donny dapat dilanjutkan kembali dengan saya sehingga silaturahim antara SMK Taman Tuanku Jaafar dengan Rumah Zakat dapat tetap terjalin dengan baik. :) Wassalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh Asriyanti :) -- Asriyanti Octaviana Internet Marketing Leader Jl. Turangga No.25 C, Bandung t : +62 22 733 2407 f : +62 22 733 2478 m: +62 813 9489 9588 www.rumahzakat.org BIG Smile Indonesia

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...