SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Saturday, August 27, 2011

WAJAH-WAJAH RIANG MENYAMBUT CUTI HARI RAYA AIDIL FITRI..






SUASANA RIANG ternyata terpapar di mata para pelajar dan guru -guru kerana hari ini , 26 Ramadhan adalah hari terakhir persekolahan sebelum semuanya bercuti menyambut Hari Raya Aidil Fitri dan cuti persekolahan selama seminggu.

Pada hari ini semua pelajar telah berpeluang untuk bersalaman dengan para guru dan sahabat serta mengucapkan Selamat Hari Raya aidil Fitri serta memohon keampunan di atas kesilapan lalu yang dilakukan selama ini. Para guru juga turut bersalamaan sesama sendiri di dalam suasana penuh keriangan.

Bagi para pelajar dan guru yang bukan beragama Islam , mereka juga turut sama bersalaman dan mengucapkan selamat hari raya kepada rakan-rakan beragama islam . Tuan Pengetua juga telah meluangkan masa berjumpa dengan seberapa ramai para guru dan staf serta mengucapkan selamat menyambut Hariu Raya Maaf Zahir Batin serta selamat bercuti kepada guru-guru dan kakitangan bukan beragama Islam.

Kita mendoakan agar hari raya pada tahun ini adalah hari raya yang penuh kegembiraan buat semua dan semoga ikatan kekeluargaan kita di SMK Taman Tuanku Jaafar akan terus terjalin dengan penuh mesra . Hubungan mesra dan penuh rasa kekitaan ini sebenarnya amat penting bagi kita menjadikan sekolah kita sebagai sekolah yang cemerlang. Usaha ke arah mencemerlangkan sekolah mestilah dipikul bersama dan dilakukan dengan penuh sungguh-sungguh,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...