SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Monday, August 22, 2011

SUMBANGAN AWAL INTI UNIVERSITI COLLEGE UNTUK PROGRAM LAWATAN KE BANDUNG..


ALHAMDULILLAH....

HARI INI pihak sekolah menerima sumbangan awal untuk Program Lawatan Silang Budaya dan Pembudayaan ICT di Bandung yang dijangkakan akan berlepas pada 20 Oktober 2011 ini nanti.

Sumbangan ini adalah berupa beg galas dan t-shirt untuk digunakan semasa di sana nanti. Pihak sekolah merakan ucapan jutaan terima kasih yang tidaj terhingga di atas sokongan yang ditunjukkan oleh INTI di dalam menjayakan program kita ini. Malahan INTI merupaka agensi atau pihak luar yang pertama sekali menyumbangkan kepada program ini.

Bagi meringankan beban kewangan yang ditanggung oleh pihak sekolah, beberapa pihak telah dihubungi dan masih menunggu jawapan. Pihak sekolah masih mengharapkan agar ada pihak- pihak luar yang masih mahu membantu kita.

Tujuan lawatan ini adalah untuk menjalinkan hubungan antara 3 buah sekolah iaitu SMK TTJ , SMK Jelai Felda dan SMPN 13 Bandung. Kita cuba menimba ilmu daripada SMPN 13 terutamanya berkaitan THinkQuest yang mana sekolah ini merupakan salah sebuah sekolah yang hebat pencapaiannya di peringkat Asia -Pacific. Selain itu ia juga sebagai program pendedahan budaya luar terhadap para pelajar. Agar kita sebagai satu bangsa serumpun harus kenal dan hidup saling memahami dan saling menghormati.

Saya ucapkan tahniah kepada INTI dan Encik Paramasevam yang banyak membantu mendapatkan sumbangan daripada pelbagai pihak .

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...