SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Friday, August 19, 2011

TAHNIAH & SYABAS! PASUKAN PIALA GOTHIA SMK TMN TUANKU JAAFAR TELAH KEMBALI...






Tahniah..Pasukan Bolasepak Perempuan kita yang menyertai Kejohanan Piala Gothia di Sweden telah selamat kembali; Sebagai tanda penghargaan terhadap sumbangan mereka di dalam menaikkan nama sekolah dan negara, pihak sekolah telah sudi menyampaikan sijil-sijil kejohanan semasa perhimpunan rasmi sekolah, baru-naru ini.

Penyampaian sijil telah disempurnakan oleh Tuan Pengetua kepada sebilangan pemain. Tuan Pengetua juga telah mewakili Tuan Pengarah pelajaran Negeri Sembilan menyampaikan hadian sumbangan JPNS kepada sekolah berupa sebiji bola kepada Puan Hj. Zainab Hj. Nasir iaitu GPK Ko-Kurikulum.

Kehebatan pasukan Bolasepak Perempuan kita juga dizahirkan melalui kejayaan seramai hampir 5 orang pemain yang turut dipilih untuk mewakili Negeri Sembilan di dalam Kontigen Pasukan Bolasepak Wanita Negeri Sembilan untuk pertandingan di Peringkat Kebangsaan. Namun disebabkan persiapan ke Sweden, mereka terpaksa menolaknya. Diharapkan mereka akan berjaya dipilih pada lain masa nanti.

Berikutan dengan kejayaan pasukan kita ini , pihak sekolah berharap dapat menjadikan Bolasepak Perempuan ini sebagai watak sekolah, Justeru itu, satu jawatankuasa pembangunan Bolasepak Perempuan SMK TTJ telah ditubuhkan dan perancangan yang lebih teliti disusun untuk kejayaan lebih cemerlanga pada masa akan datang. Antara perncangan tersebut ialah:

1. Talent ID kepada semua pelajar tahun 5 dan 6 sekolah berhampiran.
2. Pertandingan Futsal peringkat sekolah untuk mencungkil bakat baru di kalangan
pelajar tingatan 1 dan 2.
3. Perlawanan Persahabatan
4. Program lawatan Pasukan Bolasepak Negeri ke sekolah
5. Pemasangan papan tanda program Bolasepak di kawasan padang sekolah dan di
bahagian depan sekolah
6. Banner besar gambar pasukan sekolah ke Piala Gothia di dinding bangunan sekolah.
7. Pembentukan pasukan Projek Khas bawah 14 tahun sekolah.

Semoga dengan perancagan yang rapi ini , bolasepak sekolah akan meningkat tinggi pencapaiannya. Bagi pelajar sekolah, sahutlah cabaran ini dengan menyertai pasukan sekolah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...