SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Sunday, June 19, 2011

LDP-BENGKEL SISTEM ANALISIS PEPERIKSAAN SEKOLAH (SAPS)- 18 JUN 2011











TERIMA KASIH DAN SYABAS buat semua guru khususnya di bawah unit akademik dibawah pimpinan Encik Akashah yang telah berjaya menganjurkan bengkel berkaitan pada 18 Jun 2011 , hari Sabtu yang lalu. Syabas juga diucapkan khas kepada fasilitator pada hari itu iaitu Pn, Noraishah Shafie, Pn. Asyirah Zakaria, Pn. Rohayu Mustafa, Pn. Shara'yah Mansor dan Pn. Yati Syuhaida Yazid.

Dengan taklimat yang diberikan , bermakna penggunaan ISIS akan ditamatkan. Ini memeandangkan sisem baru ini akan menggunakan kaedah dalam talian atau online. Dengan penggunaan sistem ini juga akan lebih memberikan kemudahan kepada semua guru di dalam pengisisan markah , kerana ia boleh dilakukan melalui sistem dalam talian / online. Ini sudah pasti akan dapat memberi manfaat besar di dalam usaha kita untuk memberikan perhatian dan fokus kepada pembangunan ICT di sekolah ini.

Sekalung tahniah juga kepada para guru yang telah menunjukkan komitmen yang tinggi untuk hadir ke bengkel ini walaupun menerima perkhabaran di dalam tempoh masa yang singkat iaitu sehari sebelumnya. Ini menunjukkan bahawa kita boleh berubah ke arah kemajuan ikan kita sedar dan mahu melakukannya! Suatu yang menarik juga ialah ramai di kalangan para guru ini yang membawa laptop sendiri. Ini secara tidak langsung telah menjayakan Program I Guru 1 laptop yang diwar-warkan oleh Pengetua.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...