SLOGAN KECEMERLANGAN 2017

Friday, June 17, 2011

BENCHMARKING DI SMK JELAI FELDA











UCAPAN terima kasih kepada pengurusan dan warga SMK Jelai Felda yang telah sudi menerima kunjungan kami ke sekolah ini. Lawatan ini adalah sebahagian daripada siri lawatan benchmarking SMK Taman Tuanku Jaafar ke 10 buah sekolah di 5 daerah di negeri Sembilan ini.

Sambutan yang diberikan amat mesra dan meriah. Ahli rombongan terdiri daripada 10 orang guru iaitu: Encik Alias, Encik Hafis, Pn. Normala Kasim, Pn. Normala Kasdanon, Pn. NorAzian, Pn. Jara'ayah, Pn, Rosnah, Cik Khalijah, Pn. Khursiah.

Tujuan lawatan adalah untuk menimba ilmu dan berkongsi pengalaman dengan warga Jelai Felda berkaitan program-program pembangunan akademik, sahsiah, kerohaniaan kaunseling, Pusat Sumber Sekolah, ICT dan pelbagai aspek lain. Ternyata banyak ilmu dan pengetahuan yang dapat diperolehi semasa berada di sana. InsyaAllah segala dapatan daripada lawatan ini akan dikongsikan dengan semua warga SMK TTj dan tindakan implimentasi disekolah ini akan dilaksanakan pada kadar segera. Semoga sekolah kita juga akan mencapai kejayaan yang hebat sepertimana SMK Jelai Felda.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...